onsdag 7 januari 2009

Spännande kväll!


Igår kväll var det spännande värre hemma hos oss. Först kom farmor och farfar och lämnade en ladugård som farfar gjort till mina bondgårdsdjur. Sedan släppte de med förenade krafter ut Ebba på grönbete! (Men INTE med mening, ska tilläggas.) Gissa om hon säkert njöt i fulla drag av att vara ute och tassa i friheten! Hon kom dock tillbaka efter ett tag av sig själv, så det blev ingen Ebbajakt i mörkret... Friheten är tydligen inte lika skön som värmen inne hos mig :)

2 kommentarer:

Lillpluttan sa...

Vilken fin ladugård! Så duktig din farfar är på att bygga! Det ser jättekul ut att leka med den! Kommer nog bjuda in mig själv på en lekstund så småningom!!

Kram från Lillpluttan

mamma och pappa hälsar oxå till dig och dina föräldrar!!

Lillpluttan sa...

Förresten! Kan du hälsa till din farfar och farmor och tacka för alla meddelanden de skriver till mig och att de tänker på mig! Det ska bli roligt att få träffa dem så småningom!