onsdag 7 januari 2009

Vinterkul

Idag var det snö ute när vi vaknade! Vi käkade snabbt frukost och gav oss iväg till pulkabacken för att hinna åka innan all snö var bortåkt och eventuellt borttöad. Vi tog med oss både pulkan och snowracern och åkte gärnet! Först fick jag ha med mamma eller pappa bakpå...

...Här ser ni när jag släpar på mamma! Det var trångt bakom ratten vill jag lova ;)

Sedan fick jag åka själv i min pulka. Åhhhhh, så kul det var! Jag skrek och skrattade av glädje när det sög till i magen!

Här poserar jag på min snowracer som jag fick av morfar förra julen. Den är perfekt för mig nu!
Sedan hade vi över Kenneth på middag och på eftermiddagen jobbade pappa och Kenneth på en hemsida. Jag och mamma åkte till Linda, Alva och Jonatan och hämtade hem lite bebiskläder.



1 kommentar:

Lillpluttan sa...

Så stor och modig du är som vågar åka alldeles själv nedför backen!!