tisdag 6 januari 2009

Vad tycks?

Så, då har bloggen förändrat sig lite igen. Den känns kanske lite för höstig...det var inte meningen. Tänkte spinna vidare på Lönn-Myra-temat bara och detta var de bilder som jag gillade mest :)

Annars har det varit lugnt idag. Vi tog en promenad efter lunch och jag sov i vagnen. Det var tydligen jättehalt ute på gångarna här i området. Mamma halkade rundor och var evigt tacksam över att ha vagnen att hålla sig i! :)

Inatt knatade jag förresten in till mamma och pappa alldeles själv. Ingen hann möta mig på vägen. Mamma och pappa gissar på att jag inte ens gnytt till utan helt sonika vaknat och gått direkt. Själv berättar jag inte huruvida det stämmer eller inte ;)

3 kommentarer:

AnnaMaria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AnnaMaria sa...

Hej Malin och Elis :) Jättefin blogg! Undrar hur man gör så man får bilder så på sidorna (löven)?
Ha det bra! / Anna Maria

Lönnmyrorna sa...

Man måste in och ändra i HTML-koden i layouten... och bilden i fråga måste vara åtkomlig från nätet. Vi lägger upp dem på picasa, men det finns ju massor av alternativ. Kolla i min kod och sök efter "lonnmyra.jpg" som jag döpt bilden till. Inte helt lätt tyvärr! Jag hyr in en systemvetare som jag har lite tumme med ;) (pappa alltså!) /Elis