söndag 21 december 2008

Helgens festligheter

I fredags var jag och pappa på glöggmys och här kan ni se de flesta av barnen som var där. I mitten kikar kvällens värdinna Selma upp bakom tunneln och bredvid henne står mamma Lotta. Pappa Sverker fastnade inte på detta foto, för han var och pratade med de vuxna. Tack för en skojig kväll familjen Gullberg/Johansson! (Gissa om jag ska tjata på mamma och pappa om att få en likadan rutschkana som Selma har!!)

I lördags var hela familjen hos Oliver och hans föräldrar och bakade pepparkakor. Här är baket i full gång! Mamma hälsar att det absoluuuuut inte är julmust i glaset som hon bjuder mig på...Jag har aldrig fått smaka något med socker i ;)

Här är då jag och Oliver. Dagen till ära är jag pepparkaksgubbe :)

Här sitter jag och tar igen mig hos Mats. Det tar hårt på en att baka pepparkakor.




Inga kommentarer: