fredag 19 december 2008

Juuulen är hääääär! Tra la la la...

Nu är mysfaktorn hög hos familjen Lönnmyr! Ikväll hänger jag på pappa på glöggmys i Hököpinge och imorgon ska hela familjen och baka pepparkakor i Helsingborg. Här hemma äter vi pepparkakor och lussekatter för fulla muggar och det verkar göra susen för min mage också! Alltid en bonus! Granen har jag låtit stå kvar (än så länge...) och det pryder verkligen sin plats. MYYYYYYYS!
Annars så har pappa fått upp en persienn i mitt rum idag, så nu blir det förhoppningsvis riktigt mörkt igen. De andra persiennerna åkte ju ut med de gamla fönstren (De satt liksom inuti dem.). I eftermiddags åkte jag och pappa och handlade julmat också. Nu väntar vi bara på julafton...och traktorn (ja, tomten alltså...jag har ju döpt om honom)!

Inga kommentarer: