måndag 1 september 2008

Bröllop och pappadagar

Lill-Elis tittar till Stor-Elis!
Karlarna utanför farfars barndomshem!


I helgen var jag på bröllop! Pappa säger att jag var såååå duktig så! Brudparet var jättefint och tårtan var gudomligt god...Jag åt en stor bit. :) Det här var inte mitt sista bröllop!

Vi sov över i farfars barndomshem och passade på att åka till farmors och farfars föräldrars gravar. Lill-Elis tittade till Stor-Elis!

Sedan hälsade vi på hos farfars syster Gudrun och hennes familj och där fanns en Noa och en Felicia som jag kunde leka med. Vi hade så trevligt allihopa!

Vi kom hem sent igår och då väntade en puss-sugen mamma på mig!

Idag var jag hemma med pappa eftersom mamma jobbar igen. Det gick bra...vi överlevde dagen båda två!

1 kommentar:

Roja sa...

Farmor och Farfar kan verkligen instämma i att du var jätteduktig. Inget gnäll utan bara glad och solig.