lördag 6 september 2008

Första veckan med pappa

I måndags var vi bara hemma och i tisdags var pappa och jag på öppna förskolan här i stan. Vi hann också med ett besök hos Linda och kussarna och ett besök hos farmor och farfar. I onsdags åkte pappa och jag in till Lund och gick på Mediamarkt...manligt värre :) I torsdags drog jag, pappa och farfar in till Malmö och där var vi bland annat på lekplatsen vid biblioteket. Oj, så kul det var där! Här på bilden ser ni hur jag springer runt i Teletubbies-landet som finns där.
På samma lekplats finns härliga gömställen!

I fredags kom min nya vagn! Hela familjen tog en promenad för att testa den. Såhär ser den ur när syskonsätet är bortplockat och den används som singelvagn. Jag ger den högsta betyg för den funkade bra att sova i :)

I morse ville jag spela lite tv-spel, så jag gick och rotade i våra gömmor och hittade en handkontroll till vårt gamla X-box. Såhär söt var jag då! Sedan åkte vi till Lödde och handlade lite smått och gott....mest till mig ;)




Inga kommentarer: