fredag 29 augusti 2008

Mammas sista semesterdag

Idag var det mammas sista semesterdag så jag och pappa tog med henne till Lund (efter hennes önskemål) och åt på Nova. Sedan gick vi lite på stan och kollade på syskonvagn och när jag sov passade tydligen päronen på att äta glass. Typiskt! Ikväll badade jag länge så att jag blev riktigt bröllopfin. Jag och pappa (och farmor och farfar) ska på bröllop i helgen uppe i västergötland. Mamma ska vara hemma och viiiiila så hon orkar jobba nästa vecka. Det var femton månader sedan sist! :O

Har ju glömt att skriva att vi var på MVC hela familjen i måndags och fick lyssna på bebbens hjärta. Det lät så fint, så fint! :) Men finast av allt var sparkbilen som de hade där. Gissa om jag skreeeeek när jag var tvungen att lämna kvar den!
I tisdags var vi på IKEA och i onsdags var mamma och jag på Nova med Linda, Alva och Jonatan. Igår var vi hemma och fixade och tog en låååååångpromenad. Det var denna veckan det! :)

Inga kommentarer: