onsdag 25 juni 2008

Skånes djurpark idag...

Hej hej!

Idag ska jag till Skånes Djurpark med kussarna. Gissa om jag ska gå och prata allvar med skitfåret som åt vår banan förra gången. Man gör inte så! Nu samlar jag mod för att våga säga till henne...och så har jag sett till så mamma inte har fler bananer i väskan (för säkerhets skull) :)

Annars har veckan varit ganska lugn. Igår var vi hos kussarna på lunch och sedan lekte jag hos farmor och farfar för mamma skulle träffa sin personliga tränare (!)..jodå innanför alla valkar och all vaddering är hon så vältränad så ;)

I måndags var vi hemma och myste..tog en långpromenad...

I söndags var vi på Bo Ohlssons och shoppade loss. Jag tror att farfar köpte en födelsedagspresent till mig för det var så mycket tissel och tassel vid bagageluckan :)

Inga kommentarer: