fredag 20 juni 2008

Midsommarafton


Idag var nästan hela skånesläkten här! Mormor, morfar, farmor, farfar, Linda, Olof, Ida, Alva och Jonatan. Dedde var och jobbade, så han kunde inte komma :( Men vi andra hade det trevligt! Först åt vi midsommarlunch...jag åt potatis, gräddfil och ägg! Efter det blev det jordgubbar och grädde (mest grädde för min del...som syns på kortet). Sedan åkte vi till Trollsjön och där dansade mamma med kussetjejerna och jag passade på att ta en liten tupplur. Knätofsadans är ändå inget för mig :) Jag kan ju knappt gå!

Apropå att gå så har jag gjort det flera gånger idag. Jag är uppe i åtta-tio steg nu innan jag drattar på ändan! Snart kommer jag springades! :)

Var var jag....Hmmm....jo dansen. Mitt i eländet så började det att åska, så vi for snabbt hem igen och käkade tårta istället.

Nu är jag så trött så jag är heeeelt yr i mössan! Vi ska ta en promenad med vagnen så jag kan dåsa en liten stund. Ha en trevlig midsommarkväll!

Inga kommentarer: