torsdag 26 juni 2008

Om igår och idag

Happ...Djurparken var det igår ja... Nu är jag och fåret sams igen :) Jag klappade det till och med.

Idag åkte vi och mötte upp kussarna vid vårt nya Netto. Jag ska aldrig gå på invigning igen! Ingen plats för bilen på parkeringen... kö IN i affären... hur mycket folk som helst som slogs över plasttofflor och kycklingfiléer (Jonatan fick kaffe över sin barnstol, som gudskelov var övertäckt)... kassakö som går genom hela affären... och så fick jag INGENTING!! Vi kom därifrån med lite lösgodis, chokladmjölk och en sketen lingongrova! Dåligt!

Roligare var det efteråt när vi åkte hem till kussarna och käkade middag... Det var så kul så att jag vägrade att sova middag. Var uppe från innan åtta i morse till strax före två. Somnade i bilen hem...förädiskt det där med att åka bil... Sedan sov jag vidare i vagnen i en dryg timme. Det var allt jag sov idag! *klappar mig själv på axeln*

Inga kommentarer: