lördag 28 juni 2008

Sista dagen ensam med mamma...


Igår var det min och mammas sista dag ensamma hemma... Nu ska pappa ha semester och sedan ska han ta över markservicen här i huset! För att riktigt njuta av dagen var jag och mamma inne och myste heeeela dagen. Vi gosade i soffan och vilade i sängen och gosade ännu mer i soffan :) Till middag delade vi en fiskgratäng och jag var ugnsvakt när den var på tillagning :)


På kvällen lekte jag med farmor och farfar, för mamma och pappa gick ut och käkade middag och gick på bio. De har varit gifta i fyra år nu...


Idag har jag varit hos farmor och farfar på eftermiddagen för att hålla mig borta från hemmet där det renoveras för fullt. Nu gör mamma och pappa sista rycket i köket. Idag har de rivit ner tapater, slipat och spacklat.

Inga kommentarer: