tisdag 10 juni 2008

Friskförklarad från febern

Febern var inte långlivad hos mig :) Den försvann efter att jag sovit i söndags natt. Var alltså feberfri hela dagen igår och fortsätter med det. Mamma ringde min BVC-sköterska igår och pratade om mitt märke och jag fick komma till BVC-doktorn på eftermiddagen och hon skrev en remiss till en hudläkare (som mormor har jobbat med!) Så nu får jag ordentlig hjälp iaf!

Nu till ett lite mer känsligt ämne ...i blöjregionen... Jag blev kass i magen i samband med febern och det har inte rättat till sig helt... Ni får tänka lite extra på mig så att det också går över för nu är jag uttråkad här hemma, men mamma vågar inte dra iväg med mig så länge det är såhär.

Nej, nu ska mamma tvätta håret så nu måste jag springa. Har en liten lek som går ut på att jag kastar ner alla mina badleksaker i badkaret när mamma står dubbelvikt över det, upptagen med shampoo och balsam! Hi hi hi!

Inga kommentarer: