torsdag 12 juni 2008

Åh så skönt att komma bort från vardagsrummet!

Nu har jag äntligen sluppit ur karantänen... Igår åkte vi med farmor och farfar till Malmö och handlade på IKEA. Mamma är lite pinsam för hon fyllde heeeeela farfar-bilen med CDhyllor och annat. Vi fick knappt plats. Det var snudd på att jag skulle få ta tåget hem :) Hur som haver så blev hyllorna jättefina i vardagsrummet och nu är alla skivor och filmer ute ur mitt rum så nu kan jag leka där. Tjoho!

Idag tog vi en heldag hos Linda och Jonatan. De flyttar på lördag så nu packas det för fullt. På tal om det... Kan jag fortfarande vara och leka hos er då farmor och farfar?? (Vill ju inte gärna ta ut mig med att konka lådor som mamma och pappa ska)

Nej, nu ska jag göra mig iordning och ta en flaska välling. Sedan är det dags för bingen!

2 kommentarer:

Roja sa...

Klart att du är välkommen till farmor och farfar på lördag.

Så får vi se vad vi skall hitta på. Vi skulle ju kunna bygga en lådbil eller busa med grannens hund Anna. Farmors skåp behöver kanske undersökas. Där finns det mycket som kan slamra.

Välkommen, Plutten!

Unknown sa...

Lille älsklings-plutten!
Klart att du skall komma till oss på lördag, för vi måste ju pröva den nya gungan som jag köpte till dig på Babyland.
Glöm inte att ta med den nya dock-killen, för han vill nog också gunga.
Kram från Farmor.