lördag 7 juni 2008

Doktor och kalas

Idag var jag hos doktorn, för jag har ett märke på benet som blivit varfyllt för tredje gången och nu vill inte mamma och pappa avvakta längre (vilket BVC-doktorn säger) utan ville ta en odling på det. Men den dumma doktorn ville inte göra något eftersom hon inte var min ordinarie doktor...Då tände mamma till och fick till slut löfte om en remiss till en barndoktor som ska hjälpa mig. Tråkigt att inte få hjälp, men roligt att se mamma bita ifrån ;)

På eftermiddagen var vi på kalas för Axels mamma Anneli. Det var jätteskojigt. Där var hur många barn som helst! Såååå kul! Mamma blev bästa tjej i kalas-femkampen. *stolt så det osar över min supermamma*

1 kommentar:

Lotta sa...

Jaså, där är humör i din mamma?! I de lugnaste vatten, som de säger...
Vi trodde vi skulle träffat dej på torget i lördags - pappa hade nog behövt din hjälp med alla sladdarna;) /Lotta & Mats