söndag 4 maj 2008

Utehelg

Hej hej!

Vilken helg! Det känns som om jag knappt varit inne... I lördags var det tydligen stora fixardagen i trädgården. Gräset klipptes, ogräs rensades i rabatter och jordgubbsland och plattorna högtrycktvättades. Jag var arbetsledare :) Vi promenixade till trollsjön också för att se hur där såg ut efter bränderna. Sedan blev det grillning med kussarna på kvällen. Så skojigt så!
Idag har jag cyklat, sovit och lekt ute med mamma. Sedan blev det en sväng till farmor och farfar med pappa på kvällen.
Mormor och morfar är på Island och doppar sig i varma källor. Själv har jag inte ens fått bada i badkaret denna veckan... Får nog ta upp det där med mamma...Jag ska kräva minst en halvtimme i plurret imorgon... Annars kommer jag och joinar er, mommo och moffa! Reservera en pygméponny till mig också!

Inga kommentarer: