torsdag 1 maj 2008

Valborgsfirande med flaska


Igår var jag och firade valborg. Jag har förstått att man ska ha sin flaska med sig så jag såg till att jag fick en nerpackad i väskan och gissa om den var god vid niosnåret. Välling kan man aldrig få för mycket av!!

Vid brasan stötte vi på lite kändisar... Framor, farfar och tant Anna-Stina hade tagit sig dit och mina skånekusiner (med föräldrar) också. Vi hann säga hej till Lotta (min majskrokskompis sambo) med innan vi skulle hem igen.

Tidigare på dagen var jag och mamma i Lund och köpte en tripp trapp-stol till mig och en hushållsassistent till mamma. Båda röda! Nu är köket sååå färggrant och fint.

Pappa gick lite tidigare från jobbet också så vi fikade allihopa i Lund på en uteservering.

En fullspäckad och rolig dag alltså!

1 kommentar:

Team J sa...

Puh! Det tar en stund att komma ikapp när man inte varit med från början. Nu får vi uppdatera oss lite oftare framöver!