tisdag 1 april 2008

Min fjärde månad (3 mån)


Nu började jag att skratta! Första gången var på skötbordet när pappa kittlade mig.

Jag kunde också resa ordentligt på huvudet nu när jag låg på mage. Vill till mitt försvar säga att mitt huvud är ganska tungt eftersom det ligger två kurvor över normalen, så det är väl inte så konstigt att jag drog lite på den färdigheten??

Mamma och pappa lånade hem en barnstol nu också och den provsatt jag i lite då och då. Kul att komma upp lite, tyckte jag.

Ända sedan jag föddes har vuxna omkring mig sagt att jag är väldigt stabil (här syftade de nog främst på kroppshållningen! även om jag är rätt så stabil överlag) och strax innan jag fyllde fyra månader kunde jag stå själv på golvet om jag fick hålla i något. Det ni!

När jag var tre och en halv månad döptes och barnvälsignades jag. (Religiöst sett har jag alltså både livrem och hängslen!)

Inga kommentarer: