tisdag 1 april 2008

Min femte månad (4 mån)


Nu började jag med smakportioner! Mums! Först var det potatis och sedan gröt. Snabbt byttes frukostmålet ut till grötmål och det gick kanonbra! I denna vevan började jag också att fisa något kolossalt för jag slutade med minifom-blasket som smakade BLÄK!! Skojigt med nya färdigheter, eller hur?! Denna talades det dock rätt så tyst om av någon anledning. Mamma låter även hälsa att det var en tämligt övergående fas!

Nappen var skojig och nu tittar jag efter den om den tappas/slängs på golvet. Jag kan även sätta in den själv i munnen.

När jag döptes fick jag en snuttefilt av mammas kompis Cicci och den äääääälskar jag! Jag kan inte gosa nog med den! Den gör också så att jag började att somna själv i sängen.

När jag var fyra månader började jag att sitta också. Jag klarade upp till en halv minut i mamma och pappas säng.

Inga kommentarer: