tisdag 1 april 2008

Min sjätte månad (5 mån)


När jag var fem månader upptäckte jag Ebba ordentligt! Jag älskar min katt och hon....tolererar mig!

Jag hade min första mardröm denna månaden och när jag ska somna vill jag numera gärna ha en hand i mammas mun! Konstigt, jag vet... be mig inte att förklara varför... :)

Om någoin la mig på mage började jag direkt att vifta på armarna och benen. Krypträning light, you know!

Nu kunde jag sitta fint i mamma och pappas knän och då passade jag gärna på att känna på deras ansikten... Pappa sticks ibland!

Jag gjorde även min första resa när jag var fem månader. Upp till kusinerna, faster Marie och farbror Krister i Sundsvall kom jag! Gissa om jag blev omhändertagen där! Jag gick från famn till famn! De fick näst intill ställa äggklockan för att inte bråka om vem som hade haft mig längst/minst!

Inga kommentarer: