tisdag 10 februari 2009

Nu är det klippt!!

Hej hej!

Ja, nu är det klippt...mitt hår alltså! Igen. Denna gången ännu kortare, men inte fööör kort. Vi ska försöka ta ett familjekort inom den närmsta framtiden och då måste man ju se lite snygg ut! :)
Annars så sov jag riktigt bra inatt. Det var ett tag sedan sist... Jag vaknade bara en gång och somnade snabbt om när pappa kom och stoppade om mig igen. Sedan sov jag till sju. Då knallade jag in till resten av familjen och sov vidare en timme. Efter det fick pappa vara så snäll och gå upp med mig för jag var pigg och vaken!
För mamma och Noah var det lite värre inatt. Noah var vaken mellan nio och typ ett och visste inte vad han ville riktigt...så det blev mest amning på schemat. Sedan somnade han till slut på mammas mage, men när hon försökte lägga honom ner vaknade han igen och så fick det bli ännu mer amning. Idag känner vissa delar på mamma sig tämligen möra, men mjölkstockningen är helt borta, så något gott förde det med sig ;)
I eftermiddags tog jag och Noah ett sovpass i vagnen så att hela familjen fick komma ut lite. Fy sjuttsingen vad det blåste! Vi höll på att inte komma hem. Pappas öron har nog inte tinat upp riktigt ännu ;)
Nu ska vi ha mellis!
Kram /Elis

Inga kommentarer: