onsdag 21 januari 2009

Pappas pojke


Igår var vi och sprang i affärer... Mediamarkt stod självklart först på listan och sedan fick mamma kolla lite i klädaffärer också så att hon blev nöjd ;)

Innan dess sov jag middag på pappa! :) Det är sååå skönt att sova med pappa i soffan. Som ni kan se har pappa inte så mycket emot det heller!

När vi kom hem och tittade i postlådan låg där en kalasinbjudan till mig! Jag blev SÅ glad för kortet! Hela jag sken upp och kortet fick vara med och leka i min buss sedan hela kvällen! När jag sedan hittade det idag blev jag lika glad och jag hämtade alla mina leksaksgubbar som fick smaka på tårtan som finns på kortet (på Nalle Puhs huvud!) :)

Nu ska vi fixa lite käk... Får se vad det blir idag. För några dagar sedan fick jag smaka Vikingens kebabpizza och den var inte dum den ;) men det blir nog inte "hämtemat" idag. Jag gissar på korv eller köttbullar ;)

Inga kommentarer: