onsdag 21 januari 2009

Åkpåseprövning

Ikväll tog pappa in Phil&Ted-åkpåsen från förrådet för att kolla så att den fortfarande var ok. (Den har legat där ute i flera månader och väntat!) Jag tyckte att det var bäst att kolla den ingående...det är ju ändå lillbrorsan som relativt snart ska ligga i den! Jo då! Här ska Noah nog trivas...
Han kan ligga på detta hållet...
...eller på detta hållet!
Han kan ligga på mage med huvudet upp....
...eller på mage med huvudet i fotändan...
...eller helt enkelt på ryggen!

Jo, den får helt klart en OK-stämpel av mig!
Kan också nämna att det är jag som heeeeelt själv tagit av mig både strumpor och byxor! :)



1 kommentar:

Alvin sa...

Jag förstår att du villkolla tt allt ärok. För det är viktigt med syskon....att de har det bra. jag älskar mina syskon, de behöver bara prata lite med mig så skiner jag med hela ansiktet.