måndag 15 december 2008

Tollarp och ultraljud

Igår var vi i Tollarp och hälsade på mormor, morfar och Dedde. Mormor tog fram leksaker som Dedde haft när han var liten och de roade jag mig kungligt med, men bäst av allt var när morfar tog fram Deddes gamla självgående bil såklart! Den slår allt! Morfar och jag satte nya batterier i den och jösses vad den lät och körde :) Mamma och pappa tackade sin lyckliga stjärna för att jag inte har bilen hemma hos oss!
Idag var jag och blev passad av farmor och farfar, för mamma och pappa var i Lund på ultraljud. De tjuvkikade på Noah igen och allt såg så fint ut. De fick också en bekräftelse på att det verkligen är en pojke där inne. Tjoho! Gissa om det kommer att gå vilt till här hemma om ett tag :D Det visade sig även att lillkillen ligger i säte, med benen helt utsträckta, så han kan nog klia sig bakom öronen med tårna! Mamma låg tydligen precis likadant i mormors mage. :) Får se om han snurrar rätt, fast det kvittar ju.... snitt blir det hur som helst. :)
Så kommer jag då till den största nyheten! Jag är stor kille nu! :D Spjälsängen är ett minne blott, för nu sover jag i vanlig säng! Började med det igår natt. Mamma och pappa har snickrat ihop en specialsäng till mig som de är såååå stolta över! och jag gillar den jag med! Tror att jag kan lägga in lite bilder på den imorgon kanske... Får se när jag hinner fota den ;)

Inga kommentarer: