tisdag 16 december 2008

Jordbävning

Happ, då är man en vandrande jordbävning då... Mamma och pappa vaknade 6.22 av att garderobsdörrarna skallrade och sängen skakade och det första pappa gör är att ropa ELIS! Inte för att han fruktade för mitt liv, utan för att han trodde att det var jag som var i farten! :D Mamma konstaterade rätt snabbt att jag låg bredvid henne och alltså inte var orsaken ;)
De kollade på datorn och såg att det var en jordbävning som mätte upp till 4,7 på skake-skalan....och det ville pappa skylla på mig!! Kan man bli något annat än lite stolt! Elis!...Den vandrande jordbävningen!

2 kommentarer:

Roja sa...

Sådana "små vandrande jordbävningar" gillar vi skarpt!

Farmor och Farfar

Cicci sa...

*skratt* min käre far skyllde jordbävningen på att oliwer kliade sig!! (så att huset skakade) det är inte dåligt för en liten hund
ses snart!
kram