onsdag 3 december 2008

Mys med pappa

En bonusbild! Såhär såg det ut i morgonsoffan för ett par dagar sedan. Mamma tyckte att jag såg ut som en tonåring som slötittade på tv när jag åt min frukost. :)

Stör inte en arbetande konstnär!

Idag har jag och pappa varit hemma och myst. Mamma och pappa tog fram kritor igår och det blev en hit! Man kan måla med dem och så kan man ta dem i och ur förpackningen...i och ur... i och ur....i och ur.... :) Har gjort det idag också. Mamma var tvungen att gömma ritblocket och kritorna till slut, för att jag skulle kunna göra något annat ett tag!
Ikväll säljer pappa Alfa Romeon. Så den tredje december kommer det numera att vara landssorg hädanefter. Suck och snyft!
Mamma var på sjukhuset och fick trevliga besked om sin diabetes. Läkarna berömde hennes provresultat och kom fram till att den var väldigt lindrig. Bra!, sa mamma och köpte en Pepsi på vägen hem! Ssssccchhh! ;) Berätta det inte för spec.mvc!

1 kommentar:

Alvin sa...

Har du fått börja rita. Lyckost. Jag själv har fått hålla i min Bamse skallra.
Skall du ut å åka pulka snart?

Alvin