fredag 28 november 2008

Trött pappa!

Jag har en pappa som blir tröttare och tröttare... Jag har nämligen börjat vakna femtioelva gånger varje natt. Gråter, snyftar och har mig... Mamma sover så hårt nu när hon har Noah i magen att hon inte hör mig, så pappa får upp varje gång. Till sist brukar jag få komma in till dubbelsängen och där går det bättre. Då kan mamma sova i sked med mig så att pappa får sova ut i ett par timmar iaf. Jag funderar på när jag ska börja sova ordentligt igen... Väntar nog ett tag... Det är ju riktigt skönt att få gosa päronen även på natten!

2 kommentarer:

Roja sa...

Plutten - blir det riktigt besvärligt är du välkommen att sova över hos farmor och farfar.

Då blir det kanske en godnattsaga innan du somnar, som handlar om "Elaka katten", Snälla katten" och "Rackarkatten Ebba".

Din Farfar

Alvin sa...

Hej! Hoppas du snart sover bättre, för dina föräldrar kommer nog att ha nog med Noah när han dyker upp. Jag tror inte du behöver vara orolig när du sover-det finns inga spöken eller monster. Jag lovar, jag har aldrig sett någora.

Alvin