lördag 15 november 2008

10 veckor kvar nu...

Nu är det lugnet före stormen... Om högst tio veckor kommer jag att få konkurrens här hemma. Jag försöker att fjäska liiite för lillebrorsan genom att klappa på mammas mage. Vi får väl se om det fungerar...

Vad det gäller mitt liv så har jag och pappa varit på auktion idag. Farmor och hennes polare höll i trådarna. Jag hjälpte farfar med att hålla koll på siffrorna. (Han skrev upp vad sakerna såldes för.)
Mamma var hemma med sina gamla kompisar från skoltiden. Jag hann precis träffa dem innan jag och pappa drog till stan och sedan hann jag precis hem igen innan de for. Där var en söt liten Matilda med...Henne får jag spana in lite närmre någon annan gång! Det går kanske att pussa på henne också ;)

Ni kan inte ana hur fint vi har det här hemma just nu! Mamma och pappa fick ett ryck i veckan och nu går det faktiskt att bo här :)

Imorgon är det kalasdags för Jonatan! Det ska bli skojigt!

3 kommentarer:

Alvin sa...

Ja så dina föräldrar städar.....mina sanerar efter som bygget dammar så förfärligt, varje skåp har mamma få diska ur o varje litet glas var dammigt.

Den där matilda kan man dela på henne, jag väntar i o försig på Erika....hon verkar liten å söt.
jag kan nog beskdda henne.

Kommer du på rymiken så ses vi då?

Alvin

Lillpluttan sa...

Jag tackar för tidigare inlägg! Ser fram emot att få komma ur kuvösen och börja träffa lite schyssta grabbar! Elis och Alvin, yeah! Gillar MYCKET uppmärksamhet...

Erika

Lönnmyrorna sa...

Ha ha! Du lär få mycket uppmärksamhet Erika... Jag, Alvin, Elias, Jonatan, Axel och sedan Noah också! och blir det en lillebror till Axel så blir det ännu en kille till! Du kan välja och vraka! ;)

Jag kommer på rytmiken Alvin! Imse vimse spindel är ju höjdpunkten på min vecka!