torsdag 2 oktober 2008

En liten rapport innan hemresan...

Imorgon bär det av hemåt igen... Det har varit kanonroligt att busa med alla norrlandskusarna och inte minst faster Marie och farbror Krister såklart.


Kisekatterna var hur söta som helst men de var rätt så svårfångade :) Ibland så verkade de vara i stort sett överallt och då var det bara att plocka fram sopborsten för att få ordning på torpet! Den fina bilen som kusin Filip skruvade ihop fick jag inte heller ha ifred...




Träden här uppe hade fått en massa fina färger på bladen. Vi såg t o m ett träd som var både grönt, gult och rött! Tyvärr lyckades inte Pappa få någon bra bild på det men väl ett där jag stoltserar i min vagn (som vanligt).

På gräsmattan fanns det ett par olika äppleträd och gissa om jag mumsade...

På gården finns det tre hus och vi bodde i det stora huset bakom de höga träden.

Så här yrvaken såg jag ut för någon dag sedan och det är nog så jag kommer att se ut imorgon bitti innan vi rullar hemåt och det får bli den sista bilden för den här gången.

Vi ses snart igen!

Inga kommentarer: