söndag 18 maj 2008

En helg med mormor och morfar








I fredags åkte vi till Kristianstad för att besiktiga pappas Ducce (den gick igenom med bravur) och för att sedan ta oss till mormor och morfar i Tollarp. Där fikade vi och jag fick en tiomånaderspresent. Sedan busade vi i trädgården. Jag fick köra Deddes gamla sparkbil. Efter det åkte vi till stugan i Furuboda och sov över. På lördagen åkte vi till Tollarp igen och där mötte kusinerna upp och vi hade en skojig dag tillsammans. Egentligen skulle vi åka hem på kvällen, men vi stannade över natt och åkte hem idag istället.
Jag skojade till det lite och lät bli att fylla blöjan (ni vet vad jag menar) både i fredags och i lördags, så i morse var mamma hyfsat nervös för min mage. Men efter frukosten tyckte jag att det kunde börja bli dags för ett... utsläpp. Sedan har jag fortsatt med några sådana och i skrivande stund är jag uppe i sju bajsblöjor på sju timmar! Rekord!!

Inga kommentarer: