lördag 26 april 2008

Shop until you drop


Idag har jag varit i Malmö med mamma och pappa och inkasserat hur mycket som helst! Först köpte vi en sandlåda som knappt fick plats i bilen. Mamma fick sitta och trängas med den hela dagen :) Sedan tittade vi ut en cykelsits och hjälm till mig. Det fick bli med havstema! Efter det åkte vi till IKEA och köpte saker för att göra det säkert för mig här hemma. Klämskydd, badkarsmatta, grind till tvättstugan (och kattlådan som står där inne), petskydd...you name it. På samma äffar köpte vi även en potta till mig! och jag har redan hunnit använda den. Resultatet blev fotograferat (jag vet, mina föräldrar är lite föööör fotoglada för min smak) men jag ska inte utsätta er för den bilden :) Efter IKEA belv det NetonNet och Burlöv center. Pappa köpte någon lyshistoria som ska hamna på tv-väggen. Det kommer bli så piffigt sååå.

Inga kommentarer: