söndag 27 april 2008

Mätta ankor

Idag blev det en heldag med farföräldrarna. Först träffades vi i kyrkan. Sedan åt vi middag på golfklubben...eller de (mamma, pappa, farmor och farfar) åt middag...jag fick vatten och bröd. Straffånge nr 1!! Men hemma hos farmor och farfar blev jag också mätt till slut. Sedan cyklade vi till Trollsjön för att mata ankorna, men de var nog proppmätta för det var inte en enda som kom fast brödet regnade som manna från himlen. Det blev några småskabbiga råkor och kajor som fick en kalasmiddag istället. :) Efter det skulle pappa på träning men vi andra begav oss till lekplatsen och sedan till farmor och farfars altan. Där fick jag äääääntligen sova ut ordentligt. Välbehövligt efter endast ett par snabba powernaps tidigare under dagen. Efter det åkte jag och mamma hem för kvällsmat och sedan har jag tränat benmusklerna vid soffbordet. Rekordet på att ta sig från ände till ände på långsidan ligger på 17 sek blankt för närvarande.

Inga kommentarer: