måndag 29 juni 2009

Mamma skryter!

Ja, hjälp så duktig jag är! ;) Efter lunchen idag tog jag med barnen ut och med dem på säkert avstånd så klippte jag häcken med en stor, farlig häckklippartjofräs som dundrade på. Tack för lånet, farfar! Sedan plockade jag och Elis i grenarna i en säck som tillsammans med all skit som rensats ut ur förrådet i helgen fick fylla bagageutrymmet på storbilen. Så drog vi till tippen och slängde allt. Hjälp, vad man måste sortera!! Det tog en halv evighet! Som tur var sov killarna gott i bilen då. Mitt tips till alla singelkvinnor som läser detta: Åk till tippen! Den är full av karlar och inte ett kjoltyg så långt ögat når...förutom mig då ;) Kände mig aningens felplacerad. Som om jag kommit in på ett herrklubbsmöte ;)
Nu har vi det iaf så fiiiiiint här hemma! Duktig Malin! *klappar mig själv på ryggen*
Så, nu är ego-inlägget slut!

/Malin

Inga kommentarer: