söndag 31 maj 2009

Mors dag

I morse grattade vi mamma med en skiva, en picknickkorg och ett mobiltelefonfodral...och så ska hon få en solstol också, när hon hittat en fin som hon vill ha. :) Sedan gjorde vi oss i ordning och åkte till marknaden på stan och Elis fick ett Teletubbies-badlakan. Efter det åkte vi snabbt hem för lite lunch och sedan vidare till Erikas barnvälsignelse. Hon var så liten och söt...som vanligt! Puss på dig tjejen och tack för tårtan! ;)
Dagen avslutades hos farmor och farfar där vi grillade.

Bilder från helgen kommer senare... Det togs en del finfina försommarbilder som blir upplagda när bättre tillfälle ges!

3 kommentarer:

Alvin sa...

Kom ni på alla de presenterna på egen hand eller är er pappa så påhittig. Min pappa hjälpte inte mig o syskonen för mycket utan mamma såg till att köpa sig ett par träskor för att vara säker på at det skulle bli något. Lucas pappa hade däremot snällt nog köpte en pyramidlott till mamma från Lucce. Ja ja när jag blir stor skall jag bli lika duktig som ni på att gratta min mamma.
Kram Alvin

Lönnmyrorna sa...

Vi fick liiiite hjälp av pappa, både med idéer och finansiering ;)

Unknown sa...

Tusen tack för att ni kom på min barnvälsignelse trots att det var mors dag! Det betydde så mycket att ni kom och tack för den fina presenten också!! Pappa invigde den igår när mamma fyllde år! Hihi, kul tyckte jag!
Mamma hälsar till er mamma och tackar för den stora hjälpen hon fick i söndags i kyrkan med städ och disk!! MYCKET uppskattat!!