onsdag 4 mars 2009

Nya ljud i huset

Här hemma hörs det nya ljud varje vecka! Förutom att vi fått en lillebror som skriker, gnyr och grymtar så kommer det ständigt nya ord från Elis! Det senaste är AHAAAA! Det finns inget som låter så härligt som när det går upp något nytt för Elis :) ...och det gör det ofta! Säkert tjugo gånger om dagen utbrister denna goa unge i ett innerligt Ahaaa!!

Tidigare har Elis varit väääälidigt bra på att skaka på huvudet, men nu har han börjat att nicka också. Det är en underbar syn :) Först börjar ögonbrynen att åka upp och ner och sedan fortplantar det sig till hela huvudet och väldigt koncentrerat kommer då nickandet :) Jag ska försöka att fånga det på film så att ni får se det.

Idag är Elis ute och far med farmor och farfar. Det blir en dag i Malmö med shopping på bl.a Svågertorp. Så nu ska jag passa på att gosa ordentligt med Noah och kanske ta ett efterlängtat BAAAAD!...om bara Noah somnar någon annanstans än i sjalen! :P

Ha en fortsatt skön vecka kära vänner och släktingar!
Kram /Lönnmyrsmamman Malin

2 kommentarer:

Alvin sa...

LÅter skönt med ett bad...
Hur lägger du in film? Och förresten kommer ni på hemgrupp i morgon? Elma undrar om det kommer några barn.

Mvh Tini

Lönnmyrorna sa...

Jag filmar på min vanliga kameras minneskort. Dåp är det bara att klicka på "lägg till film"-symbolen ochh så gör man precis som när man lägger till kort.
Tror inte att jag vågar släppa iväg Tony än på kvällstid. Det blir lite väl bra med att reda Noah och samtidigt natta Elis som är lite svårnattad just nu.
Ni får ha det så trevligt!
/Malin