onsdag 14 januari 2009

Tunnelseende

Nu vågar jag krypa i tunneln! I ett halvår har den bara legat där oanvänd, men så ikväll kom jag på att den är ju inte farlig. Så när mamma och pappa sjöng till Lips låg jag i tunneln och ropade på dem för att de skulle berömma mig. Det var med andra ord ett fasligt oväsen här hemma! :)

Annars så har jag och mamma varit på hennes jobb idag och hälsat på. Jag sprang in direkt och lekte med de andra barnen! Struntade heeeelt i mamma :) Dit får vi åka fler gånger...

Är det förresten någon som kan svara på vad det är för språk jag talar på (på filmsnutten)?? :) Inte låter det som svenska iaf, tycker mamma och pappa! Kanske engelska...De har tolkat de första orden till: ABBA...did you... :D

2 kommentarer:

Alvin sa...

Jag tycker faktisk att det lät som Abba did you jag med. jag vill komma o krypa i din tunnel, vad modig du är...verkar sååå spännande.
Det där med Lips borde ni ta o komma över till Gryby med, vad sägs om söndag? Innan mötet i Österkyrkan kl 16.....mamma o pappa är sugna på att möta er i en familjekamp.

Cicci sa...

Jo ett besök i Glasgow för Elis!!! Du kan ju redan engelska.
Abba did you make it eh...

Ååå sötis

kramar