fredag 2 januari 2009

Min fina säng!

Så här ser min djungelsäng ut! För någon dag sedan blev huvudgaveln färdig, så nu kan jag lägga ut bilder på den i färdigt skick... Jag har sovit i den i ett par veckor nu och det har funkat finfint. Visst har mamma och pappa gjort ett bra jobb! ;)
Gissa om jag har pekat många gånger på apan, elefanten, bilen och pippin! :) Precis som päronen hoppades!
Molnen på huvudgaveln matchar min IKEA-moln-lampa perfekt :) Så vad säger ni nu... Har jag inte världens coolaste säng??


2 kommentarer:

Alvin sa...

Du kan vara glad du, jag sover i en vanlig "fängelsesäng"..med spjälor, men snart får de börja dra upp sidan. Jag har nämligen börjat dra mig uppåt sittande. Vem vill ligga ner om man kan sitta.

Alvin

Anonym sa...

Nu har jag äntligen fått se mästerverket. Känns lite fjuttig med Emils vita nymålade säng som jag har på tork bakom mig. Jag får piffa till den med lite nya lakan som Emil fick i julklapp.