lördag 10 januari 2009

Känns den igen mormor och morfar??

Här har ni mig som en liten sjömansgosse! Är jag inte klämmig :) Fast om sanningen ska fram så kände jag mig inte helt bekväm i denna kreation, för även om jag hade den nerstoppad i mina byxor så är det faktiskt en klänning! :) Mamma och hennes syskon har alla blivit fotograferade i den och de bilderna hänger fortfarande i mormor och morfars tv-rum. Jag är knappt ett och ett halv år och hävdar bestämt att "kreationen" krympt i tvätten för....
...här är mamma drygt två år och då verkar den passa henne. Fotot som mormor och morfar har på mamma i klänningen är ett annat som är taget framför en julgran och då måste ju mamma vara gott och väl två och ett halvt... Så stor skillnad kan det ju inte vara på oss. Jag är ju ingen monsterkille! Nej, 90 grader tror jag att den blivit tvättad på!

Inga kommentarer: