torsdag 1 januari 2009

Gott Nytt År!

Hej mina vänner!

Jag vill önska er alla ett gott nytt år och tacka för det år som varit! Tänk så mycket som hänt och så mycket som ska hända... Denna månad blir jag storebror till exempel! Oj oj oj!

Hur som helst... Igår var vi hos kussarna (efter att vi fikat hos farmor och farfar) och firade in det nya året. De vuxna (mamma, pappa, Linda, Olof, Tini och Rickard) åt gott och tävlade i singstar och vi små lekte, busade och härjade! Jag gick och la mig vid tio, men kom upp igen lagom till tolvslaget och fick se hur många raketer som helst! Jag gillade inte riktigt smällarna, så mamma, jag och Tini stannade inne, men vi såg lika bra från soffan...och så slapp vi frysa! :)

Jag somnade inte om förrän vi kom hem och i säng vid tvåsnåret. I morse ville jag gå upp strax efter åtta, men det ville inte päronen, så jag gav dem sovmorgon till tio. Man får ju offra sig för laget ibland ;)

Tack Linda, Olof, Ida , Alva och Jonatan för att vi fick avsluta 2008 hos er! Vi hade det så mysigt!

Inga kommentarer: