torsdag 25 december 2008

Årets julfirande i bilder!

Julfirandet började på lillejulafton hos farmor och farfar. När jag kom stod detta fordon och bara väntade på att få en chaufför :)

Lite senare fick jag en skruvdragare/borrmaskin av pappa. Farfar har en precis likadan. Här sitter vi och jämför vem som har bäst kräm i sin... Jag tror att farfar vann faktiskt.

Det blev julmiddag och gröt som sig bör. Här ser ni dagens sällskap: farmor, mamma, tant Anna-Stina, farfar och så lilla jag på kanten. Pappa är som vanligt bakom kameran!

Jag blev satt att posera bland klapparna... Inte helt populärt från min sida, men man får ju ställa upp för julefridens skull ;)

Så ett litet gruppfoto som bevisar att pappa faktiskt var med han också! Notera gärna min julklappströja från norrland, men låtsas inte om den tunga blöjan ;)

Julafton firades hos fam. Mårtensson. Här sitter -07:orna och käkar julbord.

Här är dagens församling från ena hållet...

...och från andra hållet!

Mysmoster Linda!

Här är en av kvällens alla klappar. Denna kom från Tollarp. :)

Jonatan fick en husvagn till sin bobbycar. Han provsatt och jag körde! :)

Mamma och jag framför granen!

Jag tog en svängom med Alva också!

Dagen avslutades med singstar som alla vuxna provade på!

Våra morsor gick verkligen in för det som ni kan se...eller hur Jonatan!

Inga kommentarer: