tisdag 9 december 2008

Nya fönster och kompisträff

Här sitter jag och Lovisa och fikar :)

Här kollar jag så att pappa och mammas beräkningar på min sängram stämmer... Jag fick som ni ser fixa till lite för att det skulle bli perfekt!

Trevliga "snickers" som gör det finfint hemma hos oss!


Gissa om det blev kallt där inne! men det var det värt!

Hej hej!

Igår fick vi nya fönster här hemma. På bilderna kan ni se de snälla killarna som fixade det så galant! Mamma och pappa går och ler så fort de tittar mot ett fönster nu. Det blev så ljust och fint (inne då alltså)!

Idag var jag och mamma på stan och fikade med Lovisa och hennes mamma Åsa. Lovisa är en jättemysig tjej som klappade och matade mig! Själv så pussade jag henne och så lekte vi med min vagn när våra mammor satt och tjattrade :) Vi hade det så trevligt, både mamma och jag!

1 kommentar:

Alvin sa...

hej Elis! Tror du att mamma o jag kan komma till er en stund efter rytmiken, typ till 12.45 då vi hämtar Elma??

Alvin