måndag 29 december 2008

Mellandagar

Idag var jag i Marieholm :O Mamma skulle till sitt jobb för att lämna lite papper, så jag och pappa hängde på och så kikade vi in i leksakaffären som finns där också. Jag trodde att jag kommit till himlen!! Ni anar inte hur många leksakstraktorer där fanns... Jag gick från låda till låda, pekade och sa: Takto, takto, takto, takto, takto!!
Sedan åkte vi hem till Eslöv igen, käkade mexikanskt och kollade in rean lite sporadiskt. Innan vi åkte hem till huset tog vi en runda på biblioteket.

Igår var vi hos mormor, morfar och Dedde med farmor och farfar. Vi åt och åt och åt! och så hade vi det trevligt såklart! :) Vi kom inte hem förrän sent och jag sov mig igenom halva kvällsvällingflaskan i sängen! Så trött var jag efter att ha gått från famn till famn hela dagen!

I lördags var vi i Löddeköpinge för att kolla in rean där... Jag kom i gasen ordentligt inne på Esprit Men! Skakade hand med skyltdockorna, fixade med klädhögarna, rättade till kalsonglådorna så att de stod så snett som jag tyckte att de skulle stå.... och vad får jag som tack...jo, tvångsplacering i vagnen. Grrrrrrr!!

I fredags var vi på fika hos farmor och farfar. Jag klämde en hel glasstårtbit modell vuxenstorlek! Det ni!

I torsdags var vi på min kompis Alvins barnvälsignelse. Det var så fint och stämningsfullt...har jag fått höra i efterhand...själv drog jag ut päronen i lekrummet och spenderade mötestiden där :)

Dedde och jag jammar! Vill du boka in en spelning med oss kan du kontakta mig här på blggen eller Dedde på hans facebooksida ;)

1 kommentar:

Roja sa...

Hörde lite av övningen och det gav mersmak.
Kan man få beställa en spelning?
Va köstar dä?