fredag 10 oktober 2008

GRATTIS PAPPA!!

Pappas teckning som han fick i morse
Pappa och jag fikar lite på eftermiddagen efter att vi storhandlat

Idag fyller pappa år! Jag målade en teckning till honom med min fingerfärg. Den fick han i morse i sängen... och så fick han pengar till ett cafébesök av mig också. Så nästa vecka är det jag och pappa som chillar på ett trevligt bull-hak någonstans :) Nu ska jag och pappa städa lite och handla mat, för ikväll kommer farmor och farfar på middag. Ja just det... i morse kom jag på att jag kan säga faffa! Jag får väl se om jag berättar det för farfar ikväll! ;)

1 kommentar:

Roja sa...

Vilken fin tavla du har gjort till Pappa. Färgvalet påminner om Fosterlandet, (fast inte det som Noah lever i några månader till).

Jag tror att Pappa kommer att bevara den här tavlan, som den finaste presenten han fick på sin 35-årsdag!

Vi ses!
Farfar