lördag 23 augusti 2008

Veckan som varit

Jag går på promenad i Furuboda

Jag kör Deddes bil. Notera SPAPShjälmen! :)

Hej hej!

Kom på att jag inte varit inne och skrivit på ett tag, så nu får det bli en uppdatering över veckan som snart är slut.
I måndags var vi på Skånes djurpark och på Citygross.
I tisdags åkte vi till stugan och där stannade vi tills i torsdags. Vi promenixade, plockade bär och njöt av det fina vädret. Ja, vi hade faktiskt finfint väder till skillnad från alla andra! Två små skurar var allt som kom på hela tiden och de kom när vi var inne och åt :)
På vägen hem åkte vi till mormor, morfar och Dedde och där fick jag prova Deddes gamla bil som åker runt av sig själv! Det var spännande må ni tro. :)
Igår var mamma och pappa på Malmöfestivalen och då lekte jag med farmor och farfar under tiden.
Idag åkte vi till Dalby och kollade in Dan Bornemark i spöregnet! Jag hade jättekul i mitt fina regnställ från Polarn o Pyret. Fint ska det vara ;) Till skillnad från mamma var jag torr under stället när vi kom in i bilen igen. Mamma ska impregnera om sin jacka...

Inga kommentarer: