fredag 4 juli 2008

Nu är jag frisk igen! :)




Nuuuu är febern borta! Mamma har i eftermiddag friskförklarat mig och nu får det helt enkelt vara så ;) Trött på att vara sjuk...
Köket är så gott som färdigt också. Pappa, farfar och jag (ja, det var nog mest jag faktiskt) la det sista golvet idag så nu är det bara finliret med lister och dörrkarmar kvar.

Vidare håller vi på att få fina markiser på plats. En bred rackare över köks- och arbetsrumsfönstren och två små som ska göra det lite svalare i vardagsrummet.

Nästa projekt här hemma blir trädgården. Jag kröp i rabatterna i eftermiddags och jag kan säga att de behöver rensas! (Även om farmor fått bort det värsta!)

2 kommentarer:

Marie sa...

Hej lilla älskling!
Kul att höra att Du blivit feberfri. Nu gäller det att vara på topp när norrlandskusinerna kommer på visit till helgen. Vi längtar efter Dig och utlovar många timmars lekande och kelande :)
Många kramar till Er alla från oss alla. Vi ses.

Ps. Zelma har blivit så rund om magen. Vill Du kanske ha en kattunge när Du fyller år???

Lönnmyrorna sa...

Ja, jag vill ha en hel bunke med kattungar, men päronen säger att jag inte får fler djur förrän jag kan ta hand om dem själv :( Får nöja mig med Ebba så länge.