lördag 19 juli 2008

Busy busy










Oj vilka intensiva dagar det har varit här! Kusinerna har tyvärr fått åka hem och vi saaaaaaknar hela norrlandsfamiljen massor :( Får se när vi kan ses nästa gång. PUSS på er!

Jag har fått ännu en OK-stämpel i rumpan på BVC och ännu en spruta, men nu dröjer det ett halvår tills nästa gång.

Ett besök på Jakriborg har också hunnits med. Där fikade vi och gick en sväng. Sedan blev det shopping som vanligt. Denna gång på Burlövs center.

Så firade jag ju min födelsedag i onsdags :) Jag fick hur många fina paket som helst och hade en superskojig dag. Roligast av allt var när jag fick smaka Pepsi och fick sprattel i heeela kroppen! Oj vad alla skrattade åt mig!

Idag kollade vi in farfar på torgsången och sedan har vi pustat ut här hemma. Vi är rätt så möra allihopa! Ikväll blir det nog lite grillning hos farfar innan jag ska sova.

Lägger in lite bilder från min fina födelsedag också...




1 kommentar:

Cicci sa...

Elis, be mamma och pappa om skjuts till Yngsjö så vi kan ses! Du har fler paket att öppna...
kramar