söndag 15 juni 2008

Stora pojken


Jag har blivit stora pojken! :) Jag kan äta min frukostmacka själv och så vliar jag inte tre ggr per dag nu utan bara två. En liten tupplur vid elva och en sovstund på eftermiddagen. Sedan är jag uppe till vällingflaskan serveras. Då slocknar jag, men bara så pass att jag fortfarande kan slurpa i mig maten. Så nu får mamma och pappa ensamtid efter halv nio. De tackar och bugar, men blir sura när jag vaknar tidigare. Hi hi! Längre än till halv sex är väl inte kul att sova...inte sammanhängande iaf. De borde vara nöjda, för hur många småbarnsfamiljen ligger i sängen till åtta som vi faktiskt gör??

Annars så var jag hos farmor och farfar igår och idag hälsade vi på kussarna som flyttat till hus. Mormor, morfar och Dedde var också där. Kul kul!

Inga kommentarer: