fredag 13 juni 2008

Min elfte månad (10 mån)


Denna månad har jag lärt mig att gå längs väggar och om jag håller i en leksak kan jag stå själv hur länge som helst...tills jag själv kommer på det. Då sätter jag mig direkt eller tar tag i det som finns i närheten. :) Så har jag lärt mig att klappa händerna alldeles själv. Två nya framtänder har kommit fram...de där uppe. Jag har tagit medicin för första gången också. Jag hade ju 39 grader i feber så jag fick alvedon. Nu säger jag pappa i tid och otid. Främst när pappa kommer hem från jobbet. Mamma är minsann lite sur för jag har inte sagt mamma på flera månader nu (och aldrig till henne)! Det sista jag hann med under denna månad var att ta mina FÖRSTA STEG! Fredagen den 13:e gick jag ett par tre steg till mamma flera gånger.

Inga kommentarer: