torsdag 5 juni 2008

Möblera om...

Idag har jag jobbat hårt. Jag har möblerat om lite överallt! :)
Mammas klövervaselie hamnade under matbordet. Min tandborste ligger på matstolen. Klösbrädan flyttade jag ett par meter i hallen Fotpallen till fotöljen placerades i sovrumsöppningen. Leksakerna blev fint utspridda över hela golvet. Degbunkarna gör sig bättre på köksgolvet så där fick de hamna. Skorna ska inte gömmas i skoställ så de ligger på hela hallgolvet. Ebbas korg är numera under fotöljen (det såg så tomt ut när fotpallen försvann). Blommorna behöver ju inte lägga beslag på alla blad så några ligger nu på golvet (i fin kompositon med leksakerna)... Ja, det var väl det jag hunnit med.... såhär långt!

3 kommentarer:

Roja sa...

Hoppas mamma och pappa uppskattar att du sliter så hårt med att ge lägenheten en "new look".

Lönnmyrorna sa...

Hmmm...mamma snarare motarbetar mig! Flyttar tillbaka allt så att jag måste börja om från början. Men det gör jag iofs så gärna :)

Roja sa...

Ja, man skall ju inte ge upp så lätt.